Follow by Email

Monday, 26 September 2011

Gelagat seseorang

MENGAPA kah seseorang yang aku sayang dan aku anggap dah macam adik beradik,.... tak memahami apa yang hendak aku lakukan.... Aku tahu sememang nya Manusia tak sempurna tapi dengan tidak kesempurnaan itu la dia boleh perbaiki kelemahan.... apa aku perlu lakukan untuk ku mengatasi segala yang berlaku??.

Sahabat baru yang rapat semua banyak ragam.... dengan gelagat dan perbuatan mereka telah mengajar aku apa itu erti kehidupan.....  Aku tak kisah apa yang mereka lakukan tapi kalau dah aku ketahui masalah diaorang perlu ke aku berdiam diri.... Aku nak sangat membantu tapi siapa la aku yang boleh meringgankan beban diaorang... lagi pun aku tak ada pengalaman seperti mana mereka hadapi..... Mungkin ini la yang dikatakan cubaan dunia.... ok la dah semua ayat sedih la pulak.. huhuhu APA PUN AKU SAYANG KAWAN-KAWAN AKU LA....

Ada lagi sahabat yang kamceng dan otak gila2 tapi hati dia baik...... Mudah sangat kesiankan dan suka hulurkan pertolongan.... Aku memang tabik spring la sama dia..... seorang yang happy go lucky.... that's why i'm like herself....... bak kata orang die ni [HULURKAN BANTUAN RINGANKAN BEBAN]... betul ke? hehehe betul la tu..... bila orang dah stress dia la dulu tenangkan suasana.... nak tahu apa dia buat? suspen pulak je.... huhuhu ... Lawak la... tapi lawak yang tak masuk akal je....... memang kelakar bila di ingatnya.... 

sayang sungguh muka dah cun masalah nya suka tidur....... huhu ..... maaf la kawan berkongsi pendapat je.... macam mana nak rawat penyakit tidur ni ye? Apabila waktu dah belajar mesti kena tidur dulu.... nak kata tidur tak cukup sememang nya cukup la...... Tapi dah jadi tabiat apa pun dia pandai control..... time belajar sanggup buka telinga besar2 sebab nk fokus cikgu nak ajar... sempat juga di selitkan dengan ketawa waktu belajar.... Jangan marah ye kawan nanti cepat tua. hehe.. saya sayang kawan saya tu.

seorang yang kecil molek tapi jangan tak disangka kata orang diam2 berisi.. Tegas dalam setiap perkara tapi kalau dah ketawa orang dengar pun seram...... [bukan la seram sangat pun] haha..... bijak menyelesaikan masalah walaupun berat di mata..... tak mudah nak sakiti hati orang malahan dengan hati terbuka sempat menasihati orang..... seandainya tak ada kawan macam ni tak lengkap persahabatan itu.....


Segala yang ada saya mengucapkan terima kasih segala kerjasama yang di berikan.... Tanpa sahabat kita tak dapat kenali diri kita sendiri..... saya berharap di masa hadapan kita dapat berkekalan sampai bila-bila..... Apa-apa pun saya bangga dengan sahabat yang berda di sisi ku tak kira senang dan susah..... GELAGAT mereka buat saya kenali tentang kehidupan...... Saya SAYANG kamu semua....

Apa yang dicoretkan tiada yang tersinggung,..... saya MINTA MAAF  bagi kesalahan yang dilakukan... peace =)......

Sunday, 25 September 2011

Langkah seterusnya

Cetusan WERETAN INSPIRASI KU

Baru pertama kali mencuba sesuatu yang tak dapat di jangkaui....  Blog ini di adakan sekadar meluahkan apa yang tercetus di fikiran ini....